1. Priprema za ostvarenje odgojno-obrazovnoga rada
a) opće planiranje i organiziranje rada
b) izvedbeno planiranje i programiranje
2. Neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnome procesu
a) upis učenika i formiranje razrednih odjela
b) uvođenje novih programa i inovacija
c) praćenje i izvođenje odgojno-obrazovnoga rada
d) rad s učenicima posebnih potreba
e) savjetodavni rad
f) profesionalna orijentacija učenika
g) zdravstvena i socijalna zaštia učenika
3. Analize, istraživanja i vrjednovanje procesa i ostvarenih rezultata
a) unutarnja evaluacija
b) vanjska evaluacija
4. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika
a) osobno stručno usavršavanje
b) stručno usavršavanje nastavnika
5. Informacijska, bibliotečna i dokumetacijska djelatnost
- vođenje dokumentacije o odgojno-obrazovnome radu, pribavljanje stručne literature
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Vinkovci |
Matura |